PN-EN ISO 9001:2009 – najbliżej klienta i jego potrzeb

Artykuły, ,

Produkujemy najwyższej klasy urządzenia w sposób powtarzalny. Aby było to możliwe, używamy również zaawansowanych metod zarządzania jakością – na poziomie kontroli jakości, sterowania jakością, zapewnienia jakości oraz zarządzania przez jakość. Dokładnie tak, jak opisuje to norma ISO 9001:2009.

 

Jakość się opłaca

Zgodnie z zasadą Waltera Shewharta: wyższa jakość zapewnia niższe koszty, co szczególnie ważne w postępowaniach przetargowych.

Norma PN-EN ISO 9001, której używamy na co dzień, stawia kropkę na końcu naszego motto: Jesteśmy bardzo silnie nastawieni na zrozumienie i spełnienie wymagań klientów.

Dbamy o ciągłą poprawę jakości w oparciu o regularne, obiektywne pomiary i obejmujemy całość procesów w firmie cyklem Deminga (Plan – Do – Check – Act czyli Zaplanuj – Wykonaj – Sprawdź – Popraw).

 

Co PN-EN ISO 9001:2009 oznacza w praktyce?

  • nadzór nad dokumentacją i zapisami,
  • zaangażowanie kierownictwa w budowę i utrzymanie systemu zarządzania jakością,
  • usystematyzowanie zarządzania zasobami,
  • określenie procesów realizacji wyrobów,
  • systematyczny pomiar: urządzeń, procesów, zadowolenia klienta.

 

Osiem zasad jakości w przedsiębiorstwie DYSTEN

Kierujemy się w pracy wieloma zasadami, wśród których dla tej normy kluczowe są:

  • zorientowanie na klienta (rozumiemy, że nasza pozycja rynkowa zależy od naszych klientów),
  • przywództwo kierownictwa (kierownictwo wypracowuje kierunki rozwoju),
  • zaangażowanie ludzi (to najwartościowsze, co mamy),
  • praca w oparciu o procesy (jakość poszczególnych procesów pozwala firmie zachować efektywność),
  • systemowość w zarządzaniu (właściwa jakość wynika z rozumienia i sterowania wszystkimi oddziałującymi na siebie procesami),
  • nieustające doskonalenie,
  • rzeczowe, analityczne podejście do każdej decyzji (podejmowanie decyzji wyłącznie po analizie dostępnych informacji),
  • wzajemne korzyści w stosunkach z dostawcami (tworzenie wzajemnie korzystnych stosunków z dostawcami materiałów i usług stanowi dla organizacji gwarancję wysokiej jakości).

 

DYSTEN otrzymał certyfikat systemu zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2009 po procesie certyfikacyjnym organizacji TÜV Nord w zakresie:

  • projektowanie, produkcja oraz serwis instalacji systemów audiowizualnych,
  • telebimy,
  • wyświetlacze LED-SDIP,
  • tablice wyników,
  • nagłośnienie,
  • systemy pomiaru czasu.

 

Wszystko, co robimy, staramy się wykonać jak najlepiej – zgodnie z naszą wiedzą i możliwościami. Staramy się nie tylko sprostać Państwa wymaganiom, ale je wyprzedzić, proponując rozwiązania przyszłościowe i otwarte na rozwój. Aby się o tym przekonać, wystarczy wziąć do ręki telefon i wybrać numer 32 630 19 31, wysłać do nas zapytanie przez e-mail lub formularz.